sâmbătă, 19 noiembrie 2016

Rugăciunile VINDECĂTOARE ascunse în BIBLIE: Spune-le și tu! Read more: http://ortodoxia.rol.ro/rugaciunile-vindectoare-ascunse-in-biblie-spune-le-si-tu--

Există câteva rugăciuni speciale pe care mulți dintre noi nu le cunosc. Acestea au stat ascunse în paginile Bibliei și ne pot vindeca atât trupul, cât și sufletul.


„Doamne, deschide ochii sufletului meu, precum ai deschis ochii celui orb din naștere, ca să te cunosc pe Tine și să Te urmez pe calea cea strâmtă care duce la Împărăția Cerurilor.” (Marcu 10, 46-52)

„Doamne Iisuse, atinge-te de mine precum Te-ai atins de soacra lui Petru care zăcea în pat cuprinsă de friguri, și ridică-mă pe mine din patul durerii pentru a-Ți mulțumi și a-Ți sluji pururea Ție!” (Matei 8, 14-15)

„Cu inima înfrântă și îndurerată strig Ție, ca și femeia cananeancă: „Iisuse, miluiește-mă, că nu am fiică, ci trup, care cumplit este stăpânit de diavolul, și cu patimi și urgie este aprins. Și dă-mi tămăduire mie, celui ce mult am greșit Ție.” (Matei 15, 21-28)

„Doamne, înviază sufletul meu cel omorât de păcate, care zace în bezna patimilor, precum ai înviat pe fiul văduvei care plângea, atingându-te de marginea sicriului, și pe fiica lui Iair, apucându-mă de mână și zicându-mi: „Fiică, ție îți zic, scoală-te!” (Marcu 5, 22-42)

„Doamne, vindecă rănile sângerânde ale sufletului meu, precum ai vindecat pe cea cu scurgerea de sânge care s-a atins de poala hainei Tale, și mărește credința mea, ca atunci când mă voi atinge și eu de Tine prin împărtășirea cu Sfintele Tale Taine, să cred cu toată ființa mea că mă voi vindeca și să mă vindec. ” (Matei 9, 20-22)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu