duminică, 30 iulie 2017

DE LUAT AMINTE ! O MARTURISIRE .

Mario Joseph, fost imam de la varsta de 18 ani , acum misionar catolic in India .
   Credeam ca Iisus Hrristos nu este Dumnezeu . Pentru mine, doar Allah era Dumnezeu si credea ca Allah nu a fost casatorit, deci nu exista fii ai lui Allah.
   Deci eu predicam ca Iisus nu este Dumnezeu. Atunci cineva din multime m-a intrebat, ,,Cine este Iisus? Poate un musulman , dar a intrebar ,, Cine e Iisus? ,, Ca sa aflu Cine este El, am citit intrg Koran inca o data: 114 capitole, ! 6666 cuvinte in  Koran. Cand le- am citit , numele profetului Mahomed l-am gasitin Koran in 4 locuri , dar numele lui  Iisus l-am gasit in 25  de locuri. Atunci am devenit putin confunz. De ce Koranul acorda mai multa atentie lui Iisus?
 Si al doilea lucru: nuamgasit nici un nume defemeie in Koran!, numele mamei profetului Mahomed, ori numele copiilor, nu . In Koran, exista doar un nume de femeie pe care l-am gasit: Maria , mama lui Iisus . Nici un alt nume de femeie !. Si in sfantul Koran capitolul 3, numele capitolului este,, MARIA,, ! .Un capitol este ,,MARIA,,! .Deci am fost curios sa stiu ,,De cespune Koranul toate aceste lucruri? ""Despre Maria , Sfantul Koran capitolul 3 incepand cu versetul 34 spune ca Maria s-a nascut fara pacatul originar , ea n-a facut nici un pacat in viata ei , ea a fost totdeauna fecioara .
   Koranul la capitolul 50 , versetul 23 spune ca ea a mers la cer cu trupul ei fizic . Chiar presupunerea este scrisa in sfantul Koran . Si apoi , despre Iisus, cand citesc capitolul 3, versetele 45 la 55, sunt 10  puncte in care Koranul se refera la Iisus. In primul rand , Koranul spune(...) ( expresie in araba) , care tradus inseamna ,, Cuvantul lui Dumnezeu" , si in adoilea rand (...) ( expresie in araba) , care inseamna ,,Duhul lui Dumnezeu" . Si al treilea lucru (...) ( expresie in araba), care inseamna ,,Iisus Hristos. Deci Koranul ne da numele pentru Iisus : Cuvantul lui Dumnezeu, Duhul lui Dumnezeu, Iisus Hristos.
     Si Koranul spune ca Iisus vorbea cand era foarte mic, la 2 zile dupa nastere . El a inceput sa vorbeasca . Koranul spune ca Iisus a creat o pasare vie din noroi . El a luat noroi , a modelat o pasare; cand a suflat spre ea, a devenit o pasare vie. Deci ma gandesc ca El poate sa dea viata. El da viata noroiului , lutului . Si apoi Koranul spune ca Iisus a vindecat un orb din nastere si un lepros , etc ... In mod curios , Koranul spune ca Iisus a inviat oameni care murisera; Iisus S-a dus la cer;El este viu si se va intoarce . Cand am vazut toate aceste lucruri in Koran m-am gandit ce spune Koranul despre Mahomed.
    Stiti, potivit Koranului, Profetul Mahomed nu este Cuvantul lui Dumnezeu , nici Duhul Dumnezeu , nuvorbea cand avea doar 2 zile , nu a creat niciodata o pasare din noroi, nu a vindecat nici un bolnav , niciodata nu a inviat pe cineva din morti , el insusi amurit si , potrivit islamului el nu este viu si nu se va intoarce .
 Deci este o mare diferenta intre acesti doi profeti. Nu ma refer la Iisus ca Dumnezeu . Ideea mea era ca El este un profet , dar un profet mai mare ca Mahomed. Deci intr-o zi am mers la profesorul meu , cel care m-a invatat 10 ani la Colegiul Arabic si l-am intrbat : ,, Profesore , cum a creat Dumnezeu universul? " Atunci el a spus: ,, Dumnezeu a creat universul prin cuvant."  PRIN CUVANT.
   Atunci am intrebat : ,, Cuvant " este creator sau creatie? Mai clar. Am intrebat : daca Cuvantul Lui Dumnezeu este Creator sau creatie. Koranul spune ca Iisus este Cuvantul lui Dumnezeu . Daca profesorul spune ,, Cuvantul lui Dumnezeu este Creator", care inseamna ca Iisus este Creator , atunci musulmanii trebuie sa devina crestini !.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu