miercuri, 12 august 2020

Bucura-te de cateva clipe de liniste



A fost odata un fermier care si-a dat seama ca si-a pierdut ceasul in fan. Nu era un ceas oarecare. Pentru fermier acest ceas avea o valoare sentimentala.
Dupa o lunga cautare prin hambarul cu fan el a renuntat. Afara era un grup de copii. S-a indreptat catre ei si le-a spus ca cel care va gasi ceasul va primi un premiu deosebit.
Auzind asta, copiii s-au dus in hambar si au inceput sa caute peste tot. Cand toti erau pe punctul de a renunta, un copil a venit la fermier si l-a…rugat sa il lase singur in hambar pentru a cauta ceasul.
Dupa putin timp, baiatul s-a intors la fermier cu ceasul in mana.
Fermierul a ramas uimit si l-a intrebat:
– Cum ai reusit sa-l gasesti? Eu si ceilalti copii il cautam de foarte mult timp.
Baiatul i-a raspuns:
– Nu am facut nimic special. M-am asezat si am inceput sa ascult. In liniste am auzit clinchetul acelor de ceas, iar apoi am mers in directia indicata de sunet”.
Linistea sta oricand la dispozitia ta. Bucura-te de cateva clipe de liniste pe care sa ti le acorzi zilnic. O minte linistita poate gandi, evalua si lua decizii mai usor decat una agitata.
Uneori nu ai nevoie sa escaladezi cei mai inalti munti, ci doar sa ai curajul de a sta cu tine in liniste…
Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu