joi, 11 iulie 2019

EU SAU CATELUL

Prietena i-a spus să scape de câine: ,,Eu sau cățelul!”, așa că el a postat acest anunț care a făcut-o pe fata cu care era de 4 ani să transpire de furie. Uite ce a scris despre ea pe un site de anunțuri

   Câinii sunt alături de noi în felul de care alte animale (uneori inclusiv oamenii) nu sunt în stare. Ne ascultă problemele și sunt membri ai familiei. Când îi adoptăm și îi aducem în casele noastre facem o promisiune, că vom avea mereu grijă de ei. Și când vine cineva și încearcă să rupă această legătură specială, iubitorii de animale pot reacționa urât. Acesta este și cazul acestui bărbat.
Iubita lui i-a cerut să renunțe la câine, așa că el a postat anunțul acesta pe internet:
,,DISPONIBILĂ IMEDIAT ORICUI O VREA
Prietenei MELE nu-i place câinele meu de rasă beagle, Molly. AȘA CĂ trebuie să-i găsesc altă casă. E rasă pură dintr-o zonă bogată și o am de 4 ani. Îi place să se joace. Nu e complet dresată. Are părul lung, așa că are nevoie de îngrijire în plus, mai ales unghiile, îi place să le aibă făcute. Stă trează toată noaptea vorbind vrute și nevrute, dar doarme când lucrez eu. Mănâncă numai ce e mai bun, cele mai scumpe mâncăruri. Nu te va aștepta NICIODATĂ la ușă să te binedispună după o zi grea, și nu te va iubi niciodată necondiționat când treci printr-o perioadă proastă. Nu mușcă, dar poate să fie rea ca dra©u! 
Deci… …. … E cineva interesat de iubita mea în vârstă de 30 de ani, care e egoistă, rea și materialistă? Veniți să o luați! Eu și câinele meu vrem să o dăm altcuiva. RAPID!!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu