miercuri, 18 octombrie 2017

Părinte , ce să fac pentru ca să mă mântuiesc ?

- Părinte , ce să fac pentru ca să mă mântuiesc ?
- Să nu cauți ca să te mântuieşti !
- Cum, părinte, să nu caut ca să mă mântuiesc? Păi atunci, ce să caut ?
- Caută Împărăția lui Dumnezeu şi dreptatea Lui și toate celelalte ți se vor adauga ție !
- Păi și unde să caut , părinte, această Împărăție ?
- Înlăuntrul tău, fiule.
- Dar cum îmi pot da seama, părinte, că am aflat această Împărăție înlăuntrul meu ?
- Când vei simți dragoste față de toată făptura lui Dumnezeu, și când în ciuda tuturor întristărilor şi răutăților lumii tu să simți bucurie și pace, prin încrederea totală în purtarea de grijă a lui Dumnezeu, față de toată creația Lui și cum că binele până la urmă va birui, prin Iisus Hristos Mântuitorul lumii. Acestea toate fiind roadele Duhului Sfânt, care pogoara în inima ta prin smerenie şi blândețe.
- Și cum să încep această lucrare, părinte ?
- Începe prin a nu cauta să condamni pe cineva vreodată, oricât de păcătos ți s-ar părea acela ... să nu gândești iadul pentru nimeni ... roagă-te pentru toți ... Ocupă-ți mintea cu gândirea la Dumnezeu și la dragostea Lui, mai mult decât cu orice altceva înafară de asta !
- Mulțumesc, părinte, pentru sfat !
- Să îți fie de folos ... DUMNEZEU să fie cu tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu