miercuri, 27 mai 2015

RUGĂCIUNEA părintelui Gherontie Puiu – ÎMDEPLINEȘTE orice dorinţă a celui ce o rosteşte!


“Într-o noapte, pe când dormeam”, povesteşte părintele Gherontie, stareţul mânăstirii Caraiman din Buşteni, judeţul Prahova, “m-am trezit cu un bileţel în mână.
N-am ştiut niciodată cine l-a scris şi cum a ajuns la mine. Era dintr-o hârtie obişnuită, dar scrisul nu era desluşit; de-abia am putut să-l descifrez, de parcă erau litere chinezeşti. Si după ce l-am desluşit, am găsit în el scrisă o rugăciune. Aceasta:
“Doamne, întoarce-i la bunătate şi la rugăciune pe toţi vrăjmaşii mei”. AMIN! “
Şi mai scria acolo că trebuie spusă, cu credinţă, de 30 de ori pe zi, vreme de 40 de zile, şi că îndeplineşte orice dorinţă a celui ce o rosteşte. “
VA ROG, TOTI CEI CARE AVETI PROBLEME DE ORICE FEL,SA SPUNET CU CREDINTA ACEASTA RUGACIUNE DE 30 DE ORI PE ZI ,TIMP DE 40 DE ZILE SI MAICA DOMNULUI VA FACE MINUNI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu